Premier League

Bogokletna, a iskrena izjava Solskjaerja: Manchester United ni na ravni Cityja

Uredništvo 12. maj 2021 27 Komentiraj
Manchester United že dolga leta ni bil pred Manchester Cityjem v Premier league. (foto: Getty Images)
Šef stroke pri klubu iz Manchestra je priznal, da je žgoči mestni rival korak pred njimi, zato bodo morali storiti vse, da jih hitro ujamejo. Navijačem tovrstna komunikacija zagotovo ni povšeči.
Ole Gunnar Solksjaer, manager Manchester Uniteda, je otoškim medijem priznal, da Rdeči vragi še niso na ravni mestnega rivala. Manchester City si je zagotovil naslov državnega prvaka in ima možnost osvojiti še ligo prvakov.

Meščani imajo zdaj 10 točk naskoka nad Unitedom in so si še matematično zagotovili naslov prvaka v Premier League. To še naprej pomeni, da bo City na tabeli višje od Uniteda v sleherni sezoni po odhodu Sira Alexa Fergusona s klopi rdeče-belih.

"Če bomo želeli tekmovati s Cityjem, se bomo morali v prihodnje okrepiti. Čestitke Cityju, imajo fantastično sezono. Čestitke mojim fantom, ki so se za naslov borili skoraj do konca sezone, to pa v družbi najboljše ekipe v Evropi ni zanemarljivo," je za BT Sport dejal Solskjaer.

Zgoščen majski urnik se nadaljuje, Manchester United bo na delu znova že v četrtek, ko se bo udaril z rivalom Liverpoolom. Slednji potrebuje zmagovito serijo do konca sezone, če se želi prebiti v ligo prvakov.

KOMENTARJI

27
makimaki11
12.5.2021, 22:13
- Odgovor na komentar osebe HajdukSplit11 Poglej komentar
Prijatu dobro vprašanje. Ta ekipa rabi morda bolj trd karakter, ki bi ga dal Declan Rice, ki je za moje pojme sicer predrag, a daleč najboljši cdm-cm igralec v primerjavi s Fredom, amcTominayem, Matičem. Sancho za desno krilo nedvomno najboljša izbira. Toda problem je v odhodih. Na izhodnih vratih je preveč igralcev. No recimo, da so neodločeni ali pred iztekom pogodb ali z nerešenim statusom. Telles in de Beek igrata manj kot sta pričakovala, Matič in Mata sta žal za tovrstno igro neprimerna, Pogba je pojem pogodbe. Če noče podpisat, potem ga je bolje prodati. Tukaj je sicer problem tudi desni bek, ker imamo samo enga, pa drugi, ko je na posoji, bo očitno tam ostal. Tu so še nekatera nerešena vprašanja pri vratarjih, celo Martial nihče ne ve, koliko njegova lojalnost velja. Konica napada, Cavani in Greenwood, morda premalo, razen če skupaj zmoreta 50 golov. Preveč je v tem momentu Če-jev. Ali bo ta ali oni ostal v klubu. Ta ekipa bi morala biti ob trenutni postavi prvak, če se ji doda Ricea in Sancha. Morda tudi boljšega branilca, ampak moj pojem prejetih golov je, preveč izgubljenih žog v sredini, katere se ne sme izgubljati. Težko je rečt, kakšna bo vloga Amada. Največja pridobitev bo Pogba, če podpiše.
Odgovori Prijavi komentar
0
0
Maestro8
13.5.2021, 04:07
- Odgovor na komentar osebe alex Poglej komentar
Ja ima Pep 2-3 vrhunske igralce, ki jih je on naredil vrhunske in igrajo pod njim vrhunsko.. Ruben Diaz je recimo en tak primer, potem De Bruyne na taki ravni pred Pepom ni igral, Gundogan še en tak primer, potem Sterling enako. To je pa tisto, ko imas tako vrhunskega trenerja na klopi. Denarja pa kakor se ponavadi EPL fani hvalite je dovolj, zdaj ce se Pepu poklopi vecina okrepitev, Unitedu pa bolj redko pac ni kriv Pep. Sem ti ze zadnjic razlagal pa se vedno nisi dojel. Ni vse sam pokupi najboljse pa zmagaj, real lajf ni Football Manager pa FIFA.. Tu se pa potem vidi kvaliteta trenerja, zanimivo pa da nihce za Tuchela ne rece, da je dobil top ekipo in da je na izi z Chelseajem zmagovat, na Tuchla se pa drka, ceprav absolutno je vrhunsko reformiral Chelsea in dvignil ekipo.
Odgovori Prijavi komentar
1
2
Lamus
13.5.2021, 07:59
- Odgovor na komentar osebe Maestro8 Poglej komentar
Am, Gundogana je Pep v bistvu cel cajt uporabljal na napačnem igralnem položaju, tako da nevem o kakšnem preporodu govoriš :) KDB je po naravi vrhunski, Pepov delež je tukaj majhen. In Sterling? vrhunski je že prišel v klub, kje je pa zdaj? Večino časa na klopi :) Meni je Pep seveda GOAT, ampak žal si izbral napačne igralce za primerjavo :)
Odgovori Prijavi komentar
4
0
HajdukSplit11
13.5.2021, 09:40
- Odgovor na komentar osebe Maestro8 Poglej komentar
Tu se strinjam z Lamusom. KDB je bil v nemčiji mašina, ki je po prihodu v anglijo ni bilo treba nič naučit, enako kot je VVD samo pršu v Liverpool in stvar je štimala. Kdor je pa gledal Gundogana igrat tisto leto ko je Borussia pršla v finale pa ve da Gundogan tudi danes ni tako dober igralec kot je bil takrat pa je baje najboljši strelec mogoče najboljše ekipe v evropi. Takrat ko si gledal Gundogana je kot da gledaš Gerrarda, Lamparda pa mal Inieste v enem igralcu.
Odgovori Prijavi komentar
3
0
HajdukSplit11
13.5.2021, 09:49
- Odgovor na komentar osebe makimaki11 Poglej komentar
Bi mel torej rajš Declana Riceja na CDM kot pa Wilfrida Ndidija? Men osebno je Pogba brezveze. Se pa strinjam da bi mogli v upravi nagnat Woodwarda takoj in pustit športnemu direktorju da začne delat z Olejem.Pa če to pomeni prodajo Pogbe, Martiala, De Gee mogoče, samo da se začne dogajat in da potem Ole pove kaj bi rad, katere položaje okrepljene in katere igralce. Denar tud nebi smel bit problem, samo da se ne troši za bedarije ala Kane, ki pol odigra pol sezone in potepta Greenwooda. Mislim pa da če bi res prišel Sancho alpa nek drug nevaren RW, bi ostali v napadu tudi lažje zadevali. Bi od Greenwooda in Rashforda kot starterjev ob Sanchu lažje dobil 60 golov od obeh skup npr. Če gledaš širino v obrambi sta na LB Shaw in Telles na RB AWB in Williams kot desničar. Da pa bo igra boljša se pa rabi dober vezist, ker s tem bo tud na Brunu manj odgovornosti. In to Pogba ni. Jaz bi probal najdt dobrega obrambnega CDMja kot sta Rice in Ndidi, zraven pa igralca tipa Valverde ali Goretzka. Visok, močan, hiter, ki ti v obrambi postori kolikor mora, vseeno pa ni nekoristen v napadu, odvisno od poteka tekme. In na neki pomembni tekmi bi Valverde lahko naredil kakšno malenkost namesto Bruna, ki bi v napadu potem manj obremenjen talal žoge od Rashforda do Greenwooda in do novega RW kdorkoli že to bo. Mam prav al brcam v temo?
Odgovori Prijavi komentar
0
0
Lamus
13.5.2021, 09:52
- Odgovor na komentar osebe HajdukSplit11 Poglej komentar
Ja, to pa zato, ker je cel čas igral na napačnem igralnem položaju. On ni tipičen centralni vezist, kar je Pep očitno ugotovil šele v letošnji sezoni.
Odgovori Prijavi komentar
0
0
makimaki11
13.5.2021, 10:36
- Odgovor na komentar osebe HajdukSplit11 Poglej komentar
Napad Bruno,Rash,Kane,Greenwood bi bil odličen. Za njimi Rice-Pogba. Načeloma je Ed put, tako da ta segment bo zdaj v domeni Mourtagh - Fletcher in upam da bo bolje. Dvomim, da bo kaj od Ricea in Kane, celo Sancho je vprašljiv. To so hudi zneski in bo treba kaj prodati. Rice je mene navdušil. Močan, visok, dober pregled, čvrst, dober podajalec, zato je za mene osebno bolj primeren od Ndidija. Če se tu izgubi pol manj žog potem je to velik napredek, je pa res ds Pogba na sredini ni tako dober kot višje, zato še raje vidim, da igra Greenwood špico in je Pogba na njegovem mestu. V sredini pa sta do zdaj igrala Scott in Fred, ki pa sta zame prrveč nesposobna, če igrata skupaj. Torej nekoga za sredino, to je skoraj nujno. Williams je tudi sposoben igrati in pokrivati oba boka, ampak proti Leicestru se je vidl, kaj pomeni, če skoraj ne igraš, spet zame pa je boljš igral na levem beku, ker je bil z desnico tolk bolj nepredvidljiv. Manj igra in govorilo se je o posoji, tako da...ne vem kaj se bo zgodilo. Menim,da kdorkoli pride, mora dati 30 golov, drugače nekegw efektaa niti ne bo.
Odgovori Prijavi komentar
0
0
HajdukSplit11
13.5.2021, 11:47 (popravljeno 13.5.2021, 11:47)
- Odgovor na komentar osebe Lamus Poglej komentar
Hja... pred enoletno poškodbo hrbta je on bil vse kar je sedaj, sepravi vedel je kako bit nevaren v nasprotnikovem kazenskem, nora podaja, dobro pozicioniranje, bral je igro in jo znal vodit. Bil pa je tudi star 21 in je bil faking stroj, dokaj močan, brez žoge, z žogo se je rinil po sredini, zelo zelo dober tekač je bil. Ne tisti ki od-˝jogga˝ svoje kilometre kot Busquets ampak res mašina. Ne Kante, ampak veliko bližje tekaško je bil Kanteju kot Busquetsu. Od poškodbe ni pa nikol več bil isti. Takrat je dejansko lahko v hitrem teku žogo prenesel iz svoje 16ke na 30 metrov na nasprotno polovico, dva umes namotal ko Messi, dva pa zrinil. Torej je bil res perfekten ˝klasični angleški˝ CM, z vsemi sposobnostmi 6ke in 10ke.
Odgovori Prijavi komentar
0
0
HajdukSplit11
13.5.2021, 11:55 (popravljeno 13.5.2021, 11:57)
- Odgovor na komentar osebe makimaki11 Poglej komentar
Mislim da rahlo podcenjuješ kako se lahko napad izboljša z enim igralcem, ker razbremeniš druge. Če bi 4 ofenzivci bili Bruno, Pogba, Rashford, Greenwood maš zdej 9ko, wingerja pa dve kao 10ki, ki nista pretirano hitra. To je za moje pojme ˝inbalance˝. Poglej si primer Liverpoola, kako sta igrala Firmino pa Mane prej in kako od prihoda Salaha naprej. Če bi mogu štoper pomagat svojemu levemu beku pokrit naprimer Sancha, kolk več priložnosti za gol ma Greenwood. Če se Greenwood nauči pravilno gibat in s seboj proti sredini potegne štoperja pride do situacij, ko je drugi winger na drugi štangi sam. Vsi 433 napadi z ˝mobilnimi˝ napadalci so to dokazovali. Ni vse v tem da kupiš igralca ki ti da xy golov. Lahko kupiš igralca, ki jih da 15, ampak zarad njega jih data ostala dva v napadu vsak 10 več. Pomoje je ključ dobro krilo in box2box vezist. Za Pogbo v tej postavi ni prostora, če hoče United bit nevaren v napadu, met te kontre ko jih ma in hkrati bit solid ekipa z neko strukturo v obrambnih shemah. Poleg tega se da za manj denarja dobit 5x boljšega vezista, ki obvlada pressing kot Pogba. To pa vemo da je dandans ključ
Odgovori Prijavi komentar
1
0
Maestro8
14.5.2021, 07:47
- Odgovor na komentar osebe Lamus Poglej komentar
Vsekakor je KDB masina ampak taka kot je pod Pepom ni bil vseeno. Osebno mi KDB in Sterling igrata precej bolje kot prej. Ali pa ce vzamemo Barco pod Pepom. Iniesta in Xavi sta bila klasa ze prej, najboljsi nogomet pa sta igrala pod Pepom.. To je point mojega komentarja. Pa recimo Ruben Diaz, ki je trenutno najboljsi stoper PL in LP..
Odgovori Prijavi komentar
0
0

ODGOVORI NA KOMENTAR

PREKLIČI
OBJAVI

UREDI KOMENTAR

PREKLIČI
Shrani

Zadnji komentarji


1

Kapetan v pravem pomenu besede: Simon Kjaer je pokazal, kaj pomeni biti velik človek

Dinho8O
13.6.2021, 9:30
1. kapetan milana je ocitno znan.

2

Belgija demonstrirala, zakaj je v ožjem krogu favoritov za naslov

UNHOLY CULT
13.6.2021, 0:24
belgija je že nekaj prvenstev favorit z strani neumnih medijev in vedno hitro izpade

1

Velja si ogledati še enkrat: Kako je Andrea Bocelli pel na otvoritvi Eura

peacemaker1
12.6.2021, 21:44
...napiše se "nessun dorma"..

1

UEFA: Eriksen je v stabilnem stanju

Baksuz
12.6.2021, 19:38
Končno ena dobra novica v "poplavi slabih". Srečno in čimprejšnje okrevanje, pa upajmo, da ne bo pustilo kakšnih posledic

Poudarjeno

Pandemija je udarila po prihodkih, vseeno smo nadaljevali s Contejem, osredotočili smo se na sezono, prepričani smo bili, da lahko postanemo prvaki. To je bila pravilna odločitev. Zdaj pa je cena pandemije že tako visoka, da nismo mogli storiti drugega kot znižati stroške. To pa vpliva tudi na našo kadrovsko oziroma prestopno strategijo. Razšli smo se, ker smo imeli glede tega različna stališča. Conte je vrhunski trener, ampak kot predsednik moram misliti na stabilnost kluba. ...več
Steven Zhang
Toda ali je to najboljši klub zame? Tega odgovora še nimam. ...več
Kylian Mbappe
Pričakujem, da bo Andre Onana prestopil. Vrhunski vratar je, eden najboljših v Evropi. Ne bi pa ga rad videl v Arsenalu. To je fantastičen klub, vendar je v padanju. Raje bi ga gledal v Realu ali v Barceloni. ...več
Wesley Sneijder

Anketa

Kdo je vaš favorit na letošnjem Euru?






Vseh glasov: 1148
Nogomania.com
Vse ostalo je nepomembno.

Portal www.nogomania.com je eden najbolj obiskanih spletnih portalov s športno vsebino pri nas.

Podaja dnevno sveže vsebine s sveta nogometa in je na spletu prisoten že od leta 2000.