Anže Zajič   17. marec 2011
Carlo Ancelotti zadovoljen po napredovanju v Ligi prvakov

Barcelone pa raje ne

Če bi lahko, bi se Carlo Ancelotti, trener Chelseaja, na petkovem žrebu četrtfinala Lige prvakov izognil Barceloni in Manchester Unitedu. Nismo še rekli zadnje, pravi Italijan.
SORODNE NOVICE
Unai Emery: Bolje z Realom zda...
11.12.2017 | Evropski pokali
Chelsea in Barcelona lovita Re...
11.12.2017 | Evropske lige
Liga prvakov: Real s PSG, Barc...
11.12.2017 | Evropski pokali
Liga prvakov: danes ob 12.00 ž...
11.12.2017 | Evropski pokali
Conte: Govoriti o naslovu je m...
10.12.2017 | Evropske lige
Courtois želi Oblakovo mesto
8.12.2017 | Evropske lige
(foto: Getty Images)
Nogometaši Chelseaja se na povratni tekmi osmine finala Lige prvakov proti Kobenhavnu niso kaj prida izkazali, a so kljub temu brez težav napredovali. Prvi obračun na Danskem so pač dobili z 2:0, zato remi v Londonu za njih ni bil usoden. "Res je, tokrat nismo igrali kdo ve kako dobro," je po dolgočasni tekmi brez golov priznal trener Chelseaja Carlo Ancelotti in dodal: "Najbolj me jezi, da nismo izkoristili niti ene od priigranih priložnosti. Potem bi bil vtis precej boljši. No, v vsakem primeru pa ni bilo tako slabo, saj je bil tekmec pravzaprav nemočen. In zaradi tega sem zadovoljen."

Italijan je po tekmi nekaj besed namenil tudi možnemu nasprotniku v četrtfinalu - žreb bo na sporedu jutri: "Če bi lahko izbiral, bi se izognil Barceloni, saj je najmočnejši klub med osmimi najboljšimi. No, poleg Barcelone bi na drugo stran 'razpredelnice' žreba postavil tudi Manchester United, tako da bi se lahko z enim ali drugim klubom pomerili šele v finalu. Toda moramo počakati in v petek bomo videli, kako in kaj. V vsakem primeru pa se moramo po najboljših močen pripraviti na naslednji krog Lige prvakov. Kar je že sedaj povsem jasno, pa je, da ne iščemo nikakršnega maščevanja. A Chelsea vsekakor še ni rekel zadnje."
Komentiraj
OBJAVI
Komentarji: 22
<< < | 1 | 2 | 3 | > >> Starejši naprej | Novejši naprej
klyemann 18.3.2011, 14:32 Prijavi komentar
@Messiniesta strokovnjaki nemorejo bolj objektivno sodit o stvareh ki so po naravi subjektivne. Kot da bi rekel, da če kmetovalec reče, da je fižol boljšega okusa kot grah, je pa to sedaj sveta resnica? Nikakor ne... okusi so različni.
Messiniesta 18.3.2011, 10:36 Prijavi komentar
klyemann sam strokovnjaki bolj objektivno povejo neki kokr navijaci
klyemann 18.3.2011, 09:49 Prijavi komentar
@GaZZe da odgovorim na tvoj prvi post: strokovnjaki res trdijo, da Barcelona igra vrhunsko in mislim, da tudi tu nihče tega ne zanika. Ne morejo pa strokovnjaki kot dejstvo določiti da Barcelona igra najlepši in najatraktivnejši nogomet, ker imajo vsake oči svojega malarja in če je Fergusonu všeč tak način igre, še ne pomeni, da mora biti tudi meni. Sam osebno nisem pristaš takega nogometa, saj je Barcelona iz svojega repertoarja izločila kar nekaj aspektov nogometne igre, ki so meni pri srcu. Naprimer streli od daleč... meni je to izredno lepo za videt, ko nekdo iz 30 metrov sproži natančno odmerjen strel pod prečko. Pa center šut v kazenski prostor in glavce pa škarijce. Pa hitri protinapadi, ko ekipa pride v priložnost s tremi podajami čez celo igrišče... Lahko bi našteval še cel dan, vendar mislim, da je jasno o čem govorim. Priznavam da Barca igra vrhunsko, svoj sistem so dodelali do potankosti in za to jim gre vsa čast. Zakaj pa sem in bom vedno proti, ko tema nanese na Barcin slog igre? Preprosto zato, ker se je nekako uveljavilo splošno mnenje, da bi vse ekipe morale igrati tako kot oni. Kar pa si nikakor ne želim, saj bi to pomenilo, da bi iz nogometa izločili vse te (zame) atraktivne poteze, ki sem jih prej naštel. Upam, da sedaj malce bolj razumeš nasprotovanje Barcini igri ;)
*C*F*C* 17.3.2011, 23:06 Prijavi komentar
king carlo!
jstzan 17.3.2011, 18:35 Prijavi komentar
ja fizično nemogoče je da bi 90min okol 60 tekm na let skos napadal :) sploh če jim je đabe č že itak vodjo
GaZZe 17.3.2011, 18:16 Prijavi komentar
Pa ja se strinjam, tudi jaz bi si želel 90 minut napadanja Barcelone. Toda to v vrhunskem nogometu ne gre. Se jim pa normalno v tekmah zgodijo te padci, samo druge ekipe jih preživijo tako, da dajo nasprotniku pobudo (npr. Real, zato so njegove tekme bolj odprte), Barca pa drži žogo v svoji posesti. To je njihova filozofija, če imaš žogo ti nasprotnik ne more zabiti gola. Njihove tekme meni postanejo dolgočasne ko vodijo že po prvem delu ene 3, 4-0, zato je drug del le še formalnost. Takrat bi si pa tudi jaz zaželel kakšne bolj odprte tekme, čeprav je res, da se zdrži, saj le tvoj klub vodi =)
Equilibrium 17.3.2011, 17:41 Prijavi komentar
GaZZe vse si lepo povedal. Samo kolikor se spomnim lanske prve tekme proti Arsenalu je tudi bilo nekaj takega. Na začetku polna ofenziva Barcelone, potem dal 2 gola mučkanje, prejel 2 gola mučkanje naprej. To je point. sej imajo rezultat. Ampak zakaj pustiti izenačanje in potem na drugi tekmi vse rešiti?.... In tudi tokrat sme je zdelo enako. Na zečetku velika ofenziva (do zadetka), potem mučkanje in zopet pustili da dobijo gole... Vsaj jaz nism vidu igre Barcelone, ko sm jo na povratni tekmi (lani in letos). Drugače pa se strinjam. Če se igra kot je lani inter igral je za gleadlca tekma prava polomija.
GaZZe 17.3.2011, 16:20 Prijavi komentar
Equilibrium - zakaj se zadnjih 15 minut to dogaja. Ker velikokrat tekmo odločijo že pred zadnjimi 15 minutami, nasprotnik nič več ne napada, čaka konec tekme, barca pa tudi ne bo na polno igrala, če vodi z 2, 3 ali celo 4 goli razlike. To trditev potrjuje npr. tekma proti Sevilli, odlično srečanje do zadnjega žvižga. Če pa bi se Sevilla usedla v svoj kaz. prostor, bi gledali dolgčas. Tako to je, Barca je velikokrat premočna, izpade pa kot da ubijajo igro, a v resnici jo nasprotnik, ker čaka na konec.
GaZZe 17.3.2011, 16:18 Prijavi komentar
Igra Reala po mojem mnenju ni bolj atraktivna ali tekoča. Bolj zanimiva mogoče zato, ker pustijo nasprotniku, da se odpre, odigra kaj, bolj atraktivna pa ne. Zame je atraktivno preigravanje, kratki pasi podaj, večkrat s prve, točne podaje s sredine na utekajoča boka, gol kjer žogo prineseš vanj. Je pa okus različen, zato mi gre osebno na k**** igra z veliko predložki. Angleži so legende v tem, vsi laufajo pred gol, zadn vezni pa nabije pred gol. Karikiram z zadnjim stavkom :D Poleg tega sem mnenja, da Realova igra ni bolj tekoča kot Barcina. Razen protinapad, tu pa vsaka jim čast.
Messiniesta 17.3.2011, 15:46 Prijavi komentar
livpool fan YNWA igras tako da dosegas najboljse rezultate, al kaj? men pa igra reala ni vsec, pa kaj. ampak lazje pride do gola, ker pusti nasprotnika da se odpre.
<< < | 1 | 2 | 3 | > >> Starejši naprej | Novejši naprej
OGLAŠEVANJE