Uredništvo    28. avgust 2010
Joc Pečečnik o Josipu Iličiču

Pečečnik: Maribor je samovšečen

Joc Pečečnik meni, da so Mariborčani postali malce preveč samovščečni, ko gre za Josipa Iličiča, ki je menda edini igralec, ki ga je Pečečnik na lastno pest pripeljal v Interblock.
SORODNE NOVICE
"Liga osem" ni sprejemljiva
3.6.2011 | Slovenski nogomet
Ali Čeferin ali Frajman
2.2.2011 | Slovenski nogomet
3. nogometni turnir Mobilček -...
14.12.2010 | Slovenski nogomet
"Ne bomo del zahrbtnih iger!"
5.11.2010 | Slovenski nogomet
Matič k Čehu in Zahori
30.9.2010 | Slovenski nogomet
Ačimovič končal kariero!
14.9.2010 | Slovenski nogomet
(foto: SPS)
Oglasil se je predsednik Interblocka Joc Pečečnik. Za uradno spletno stran ljubljanskega drugoligaša je Pečečnik med drugim spregovoril o prestopu Josipa Iličiča iz Maribora v Palermo ter Mariborčane opozoril, da so malce preveč samovšečni, ko gre za zasluge pri "eksploziji" Iličiča na začetku letošnje sezone.

- Izsek iz intervjuja z Jocom Pečečnikom:

Kako gledate na  uspehe Jerneja Smukavca, Josipa Iličiča in Roberta Beriča?
Zelo sem vesel za njih, saj vem, da so vsi zelo v redu fantje. Imam grenak priokus, da so nas pustili izpasti v 2. SNL, a jih vseeno cenim in spoštujem. Potrebno je vedeti, da so vsi imeli pogodbo za tekočo in tudi naslednjo tekmovalno sezono in da je moja odločitev, da jih ne zadržujem v drugi ligi, sprostila njihove športne poti. Veseli me, da so tako hitro eksplodirali, saj je to dokaz, da smo z njimi dobro delali in hkrati tudi dokaz, da znamo dobro delati. Vsem trem smo kljub njihovi mladosti omogočili nastopanje v Prvi ligi – prepričani smo bili namreč o njihovi kakovosti.

Se še spomnite, ko smo v Mariboru v polfinalu Hervis pokala Slovenije – kasneje smo ga tudi osvojili – v polfinalu izločili vijoličaste in je dal Iličič nekaj minut pred koncem zmagoviti zadetek? Takrat smo Mariborčanom izpred nosa odnesli lovoriko, o kateri so bili prepričani, da bo njihova …

Verjetno ima Maribor kar velike zasluge za uspehe nekdanjih nogometašev Interblocka Iličiča in Beriča?
Mislim, da je obratno. Če Interblockovi napadalci ne bi v zadnjih 45 dneh zabijali zadetkov za Maribor, bi bil ta v bistveno slabšem položaju, kot je trenutno. Mislim sicer, da smo naredili prav, ko smo fanta dali v Maribor, saj je Maribor trenutno daleč najboljši slovenski nogometni oder.

Sam sem želel, da bi fanta pristala v Olimpiji, vendar se vodstvo NK Olimpija Ljubljana ni držalo nobenega dogovora – še vredno recimo čakamo tudi na plačilo odškodnine za Blaža Božiča. Potem sem se raje dogovoril z Mariborčani. S športnim in poslovnim direktorjem Zlatkom Zahovičem ter Bojanom Banom smo se zmenili po telefonu in vse je držalo. Morda Mariborčani samo pretiravajo s svojo samovšečnostjo in pozabljajo, da so to Interblockovi igralci, ki so ravno prišli v Maribor in so šele dobro oddelali prvi mesec svoje "službe". Vse šolanje, treninge in vzgojo – vključno s pripravo na to sezono – sta fanta izvedla v Interblocku. Kot kaže, smo bili pri tem zelo uspešni. Maribor se torej kiti s tujim – z Interblockovim – perjem.

Maribor bo torej prodal Iličiča v tujino, Interblock pa se bo lahko samo obrisal pod nosom?
Ne, ni tako. Interblock je Mariboru poklonil oba nogometaša, saj Maribor ni imel denarja za njuni odškodnini. To smo naredili kljub temu, da smo sami pred leti morali za njiju plačati odškodnini. Beriča smo kupili od NK Krško, Iličiča pa od nekdanje Bonifike oz. žal že pokojnega Miladina Ostojiča. Iličiča sem v Interblock pripeljal jaz. Je edini nogometaš, ki sem ga pripeljal sam in to na priporočilo gospoda Ostojiča.

Interblock je dal oba nogometaša Mariboru pod posebnimi pogoji. Za Iličičev prestop bo večji del odškodnine pripadal nam, kar je tudi edino pošteno, saj je Josip v Mariboru šele dober mesec dni. Nekaj bodo seveda dobili tudi preostali sodelujoči klubi, ki so prestavljali stopničke v njegovi dosedanji karieri. Morda bom del poklonil tudi Iličiču, v kolikor bo pokazal ljubezen in spoštovanje do našega kluba, ki ga je pripeljal v Prvo ligo in mu zaupal.

Ste morda z Mariborom na bojni nogi?

Z Mariborom vedno (smeh). Jim pa vseeno iskreno čestitam za zadnje uspehe in za vrnitev nogometa v srca vseh Mariborčanov.
Komentiraj
OBJAVI
Komentarji: 34
<< < | 1 | 2 | 3 | 4 | > >> Starejši naprej | Novejši naprej
kikijan 30.8.2010, 01:39 Prijavi komentar
cesc04 in muteman...strinjam se z vama. kot kaže je pečečnik trikrat nekje prebral kako je maribor prodal bačinovića in iličiča in se po tem odločil kar sam, da se maribor hvali z "tujim"...sem doma v mariboru in nisem še nikogar slišal da bi rekel: "glej kaj smo v mariboru naredili iz iličiča, vsaka nam čast". mariboru je bil tukaj samo stopnica za iličiča, interblock takšne stopnice pač ni zmožen ponuditi in to gre pečečniku v nos...
cesc04 29.8.2010, 22:50 Prijavi komentar
fantje mislim da ste pozabli da je nogomet kolektivni šport in ne individualni saj iličič pa berič sta zlo v redu sam sama ne moreta igrat in zato je interblock tam kjer je, pa sta prišli v mb kjer zaho res sestavo odlično ekipo in se lahko dokazujeta oz. dokazoval v primeru iličiča saj niti interblock ni mel kaj dosti pri njegovi vzgoje ampak bonifika ker igralca ti najbolj vzgajaš do 18 leta! takrat pa on ni igral ne za mb in ne za interblock tak da šoda diskusije ampak v mariboru si pa lahko dosti lastijo ker brez njih bi iličič še vedno gnil v drugi ligi! bačinovič je pa poglavje zase P.S a je berič mogoče vzel žogo in s polovice igrišča brez pomoči soigralcev zabil gol ne me fukat da bi brez beriča mb zgubo danes pač je on zabiu...
tomis 29.8.2010, 21:27 Prijavi komentar
Se strinjam z Jocem. Poglejte kaj je Maribor brez Iličiča in z Beričem na klopi, to smo danes videli proti Kopru. Povprečna ekipa in če Berič iz klopi??? ne bi dal gola, potem ni kaj dosti govoriti. Samo problem Interblocka je bil, da je Pečečnik imel premalo izušenj in je preveč zaupal kvazi strokovnjakom, sedaj pa mu je kar malo hudo, ker tako evforijo in nogometni posel je imel sam v planu. sedaj pa je samo statist in ne avtor. Ker pa se iz napak učimo, bo Joc sigurno še enkrat pokazal, da ni zastonj tako uspešen poslovnež.
MJMB 29.8.2010, 15:39 Prijavi komentar
ne vidim pa smisla v teh pečečnikovih izjavah zdaj. kaj bi on rad povedal. saj je zaslužil, dobil je svoj delež za katerega so se dogovorili pred prihodom Iličiča v MB in to je to. on se pač medijem zdaj izpostavlja al kaj ker nima pozornosti v 2. ligi? sicer pa me to ne moti ker lahko govori kaj hoče, važno da je MB zaslužo in da je finančna situacija zdaj precej boljša. upam da se Zaho ne bo z njim obremenjeval ker je škoda časa.
MJMB 29.8.2010, 15:33 Prijavi komentar
shearer nikjer ni noben od nas omenjal da je Maribor vzgojil igralca in to si si sam izmislil da sem jaz al pa keri drugi MB navijač to reko. res je da je najpomembnejši Iličič sam, saj jaz nisem omenjal da je zdaj Zaho glavni. Res pa menim da je Zaho sposoben dosti več za igralca iztržiti kot pa pečečnik. če pa je Zaho imel samo srečo pri izbiri igralca pa je zelo težko na to odgovorit. Zaho je pokazal da zna prepoznat prave igralce. nenazadnje je pripeljal Mejača, Rajčeviča, Andželkoviča, Cvijanoviča itd., ti mogoče vidiš samo Iličiča, jaz pa vem da je sestavo odlično ekipo. je torej mel pri vseh samo srečo?
muteman 29.8.2010, 14:07 Prijavi komentar
Ja, nekaj očitno ni vredu, da tako govori. Sori, ampak to za mene je jokanje v smislu "zakaj pa mene nihče ne pokliče za mnjenje ob teh dogodkih, jaz bi tudi bil v medijih, jaz tudi, jaz tudi". Na kak način si bi pa naj MAribor lastil vse skupaj pa ne vem. Jaz nisem zasledil takšnih izjav iz tabora Maribora in do Jocovega intervjuja se o tem sploh ni govorilo.
shearer 29.8.2010, 14:02 Prijavi komentar
muteman sploh se ne gre za to kar pises...gre se za to da si maribor lasti vse skupaj...kot da so sam oni krivi za to...da so ilicica prodali za tak lepi denar...lepo vas prosim...je treba omenit tud druge ..da so dobrsen del doprinesli temu transferju..od bonifike do interblocka...in vcasih so res mal prevec samovsecni mariborcani...sam jst navijam za vse...predvsem pa vsakemu klubu v sloveniji zelim le najboljse v evropi!!!! :))..in joc sploh ne joka...zasluzil je vec kot dovolj iz tega transferja...lahko recem da se mu sam smeje :)
shearer 29.8.2010, 13:57 Prijavi komentar
MJMB zdaj bos rekel da je maribor al pa zaho pomemben v tem al kaj...ne bodi smesen...glavni akter je ilicic sam!!!!..sam je pokazal evropi da je nesporni talent..maribor pa je bil sam oder iz katerega se je izstrelil!!!!...pac zaho je imel sreco pri izbiri igralca...in ne zaradi sposobnosti njihovih trenerjev...v enem mesecu ne mores narest igralca...pa kljub temu da si pristas maribora...mi v tem ne mores oporekat!!...upam sam da ne bo isti primer kot Zajc...vemo to zgodbo..v evropi blestel ko pa je prestopil pa se je izgubil!!!..druga zgodba je bacinovic...tukaj pa si lahko lastite te trofeje...ste ga vzgojili v super nogometasa!..vso sreco Ilicic...in Bacinovic tudi!!!
muteman 29.8.2010, 13:56 Prijavi komentar
P.S.: Če Jocek ne bi imel slabe vesti do svojih 200 navijačev, se sploh ne bi jokal po medijih.
muteman 29.8.2010, 13:54 Prijavi komentar
Debata gre v napačno smer. Dejstvo je pač, da se Jocek obnaša otroška. Kdo koliko mladim daja šanse niti ni bistveno, ker to dan danes v Sloveniji tak morajo počet bolj ko ne vsi. Ker smo pa že pri Mariboru, pa za sebe govori to, da ima Maribor najmlajše moštvo in da je dal kopici svojih mladincev šanso da se dokažejo - Džinič, Bečiri, Zajc, Jelič, Tomažič-Šeruga, Bačinovič, Kokol, Pridigar, Ranilovič, Mihelič, Školnik itd. itd., zadaj prihajajo novi. Seveda pa zato, ker imajo možnost, pripeljejo tudi perspektivne mlade igralce drugod iz Slovenije. S tem ni nič narobe. Kakor tudi ni nič narobe, ko so takšno usmeritev meli drugi klubi, kot so bili Gorica, Celje, delno Domžale, seveda tudi Interblock. Drugo dejstvo pa je, da Iličič in Berič pač nista Interblockova igralca, ampak so ju v klub pripeljali pred dvema letoma. Super, vse lepo in prav, vidli so njun talent in jima dali priložnost. S tem spet nič narobe. Za to, da je Interblock izpadel in potem izgubil ta glavne talente so pa krivi v vodstveni strukturi kluba. Spomnimo se kako je šla cela prva ekipa lani in so potem morali flikat z mladinci. Če bi se v klubu delalo dobro, se to ne bi zgodilo. Zakaj je Maribor kaj kriv, ker je pripeljal igralca iz druge lige k sebi, podobno kot Interblock pred dvema letoma npr. Iličiča iz Bonifike? Seveda ni nič kriv. Mali se je potem pač izkazal in se prodal naprej. Zdaj pa Maribor za nekaj krivit je pa z Joceve strani samo smešno in otroško. Raje naj se ukvarja s tem zakaj je klub pripeljalv drugo ligo in kako ga naj spravi nazaj.
<< < | 1 | 2 | 3 | 4 | > >> Starejši naprej | Novejši naprej
OGLAŠEVANJE