Uredništvo    29. januar 2017
Luis Enrique se zavzema za tehnologijo v nogometu

Sodniki potrebujejo pomoč

Čeprav direktno ni želel komentirati sporne situacije, je trener Barcelone Luis Enrique mnenja, da sodniki v španskem prvenstvu potrebujejo pomoč tehnologije, ki se že začenja uvajati drugod.
SORODNE NOVICE
Barcelona s tožbo nad Neymarja
22.8.2017 | Evropske lige
Dembele zdaj že bližje Nou Cam...
22.8.2017 | Evropske lige
Villarreal razočaral na uvodni
21.8.2017 | Evropske lige
Uradno: Kondogbia v Valencio
21.8.2017 | Evropske lige
Klavzula je potekla že pred me...
21.8.2017 | Evropske lige
Messi bo podpisal, okrepitve b...
21.8.2017 | Evropske lige
(foto: Getty Images)
Kar nekaj je bilo spornih situacij na današnji opoldanski prvenstveni tekmi med Betisom in Barcelono. Najbolj vroče je bilo, ko je Barcelona dosegla gol, žoga je kreško prešla golovo črto, toda sodnik gola ni priznal. Trener Barcelone Luis Enrique je nato z igralci vse do izteka tekme, ko je prišel odrešilni zadetek urugvajskega napadalca Luisa Suareza, trepetal za točko. Po tekmi je Enrique, ki je priznal, da je točka vseeno uspeh, saj je bil Betis pol ure drugega polčasa boljši nasprotnik, izrazil prepričanje, da bi sodniki v španski ligi potrebovali pomoč.

"Da bi lahko rekel, če smo izgubili dve točki ali eno dobili, moram situacijo videti v celoti. Občutek imam, da smo osvojili točko," je takoj po tekmi v Sevilli dejal Enrique. 

Razveljavljeni gol bo zagotovo buril duhove. Enrique je že pred tiskovno konferenco videl fotografije, ki nazorno kažejo, kako je žoga prepričljivo s celotnim obsegom prešla golovo črto. 

"Ne morem komentirati, videl sem sicer fotografijo. Tehnologija bi sodnikom lahko pomagala. To sem že rekel. Povsem jasno je, da sodniki potrebujejo pomoč."
Komentiraj
OBJAVI
Komentarji: 17
<< < | 1 | 2 | > >> Starejši naprej | Novejši naprej
Anarho 31.1.2017, 13:40 Prijavi komentar
Ruaa, se popolnoma strinjam, ampak nisi razumel, kaj hočem povedati. Da lige brez takšne tehnologije na golovi črti sploh ne bi smelo biti. Če liga nima te tehnologije, enostavno ni regularna in pika. Takšno zahtevo bi uefa že zdavnaj morala dati. Drugo so človeške napake, kot je nedosojen ali dosojen faul, 11metrovka, ofsajd in podobne zadeve. Ampak ali je žoga v goli ali ni, ne bi smelo bit več v domeni človeka oziroma, bi vsaj moralo biti pravilo, da če sodnik ni prepričan mora obvezno priznati zadetek. Drugače to nima smisla. In prav tukaj je sumljivo, ker se v la ligi praktično noben sodnik v takšni sitruaciji (vsaj letos) ne bi odločil v prid barceloni. Sej pa imam oči in vidim kaj se dogaja in žal še predobro poznam celotno zgodovino španskega nogometa, ki je verjetno najbolj sporna izmed vseh. Od tod namreč te (ne)upravičene dileme glede pravičnosti sodnikov.
snif84 30.1.2017, 11:40 Prijavi komentar
da pa si tak liga, kot je "La Liga" ne more "privoščiti" niti sodnika za golom, pol pa je to res več kot sumljivo...pa to ni samo sumljivo, to je škandalozno...vedno bolj mi ta liga smrdi po prirejanju izidov in to najbolj s pomočjo sodnikov...če bi imeli 5 sodnikov, bi to seveda že bilo težje...še v slovenski ligi jih imamo za golom, če se ne motim...
F.C.B. 30.1.2017, 07:28 Prijavi komentar
Predsednik La Lige je celo izjavil, da si ne morejo privoščit Goal-Line tehnologije. Sramota.
NoobZzZ 29.1.2017, 23:30 Prijavi komentar
Pecikl liga, ki nima za goal-line tehnologijo.
axwel. 29.1.2017, 22:58 Prijavi komentar
in ravno o tem Enrique tud govori
axwel. 29.1.2017, 22:55 Prijavi komentar
zavedat se moramo,da v la ligi ni sodnikov za golom se pravi so prisotni samo trije sodniki(3+1)na igrišču za primer so v lp ali serie a je prisotno pet sodnikov(5+1) na igrišču s tem,da la liga nima še urejene gol tehnologije s tem nočem negirat dosežen gol Barcelone čist kot solza hočem samo povedat,da bi bila večja možnost,da bi sodniki za golom priznali ta zadetek čeprov smo že ravno pri teh sodnikih tudi videli že pomanjkljivosti ampak bol v primeru kontakta oz.(ne)dosojene 11.m.Se pravi za take primere,kar se tiče zadetka pride v poštev Hawk Eye tehnologija
Ruaa 29.1.2017, 21:10 Prijavi komentar
Anarho, prvo primer kaj je človeški faktor in kaj je človeški vpliv. Recimo držiš v roki eno stvar zaradi utrujenosti ali pa ker se spotakneš, kihneš, karkoli kar nardiš brez zavestnega vpliva je človeški faktor nanj nimaš vpliva. V kolikor pa bi to stvar spustil ali vrgel na tla namerno, to pa je potem vpliv človeka saj si zavestno vplival na potek dogajanj. Če pa bi to stvar recimo držal stroj pa verjetno ne bi nikoli padla na tla. To tudi zagovarjam tehnološko pomoč sodnikom tako da tvojega argumenta glede merilnikov ali čipov ne razumem, ker sem tudi sam izpostavil da bi to moralo biti obvezno. Sedaj pa primer zate, kje boš lažje imel človeški vpliv ali človeški faktor pri dosoditvi prekrška kjer se zavestno odločiš po svoji lastni presoji ali to je prekršek ali ne. Ali pri ofsajdu kjer v večini primerov sploh nisi 100% v svojo določitev in nate vplivajo še vsi ostali dejavniki, ki sem jih naštel že v enem izmed mojih prejšnjih komentarjev. Veliko lažje človek naredi napako pri takšni situaciji, ki se je zgodila danes kot pa pri dosoditvi prekrška se ti ne zdi? Potem pa še tretja stvar, kje si ti videl sodnike za golom? Tukaj jih ni bilo, stranski sodnik pa zagotovo ni bil v liniji z golom, stal pa je tudi precej daleč od gola. Če pa pogledaš posnetek pa boš tudi videl, da je igralec ki je zbijal žogo pokrival pogled direktno na žogo iz vidika stranskega sodnika. Kje pa je bil glavni sodnik in kako je on vse to videl pa ne vem. Ampak glede da je imel on verjetno pogled frontalno na žogo in ne iz strani bi verjetno še težje opazil, da je žoga preko črte. V nobenem primeru ne zagovarjam sodnikov, vselej ponavljam da je bilo to nepravično. Ampak krivda je tukaj na tem da ni tehnologije katero bi potrebovali in ne v tem da so sodniki podkupljeni. V kolikor pa bi se že krivilo sodnike ali pa navajalo da je to zarota proti nekomu pa bi veliko lažje to naredili ob situaciji kadar sodnik recimo dosodi enajstmetrovko katere ni ali pa pokaže nekomu rdeč karton neopravičeno, kot pa pri ofsajdu ali takšni situaciji, ki se je zgodila danes.
Messiniesta 29.1.2017, 20:57 Prijavi komentar
real_ist se velik veckrat so pa napake v skodo Barci
Anarho 29.1.2017, 20:40 Prijavi komentar
Ruaa, ti ne ločiš človeške napake, ki se recimo zgodi ob sojenju faula, prepovedanega položaja in podobnih situacij. Pri takih zadevah pa bi že zdavnaj moral bit nek laserski merilnik na okviru gola ali čip v žogi ali karkoli drugega, da takšnih dilem več ne bo. Človeška napaka pri takšni situaciji nima kaj iskati! To se da računalniško že dolgo rešiti. Če pa sem še lahko malo pristranski, pa se ob takih situacijah brez zadržkov lahko človek vpraša, če tisti sodnik za golom resnično stoji tam zgolj za to, da preverja, če je žoga s celotnim obsegom prešla črto, potem je edina logična razlaga, da je zanalašč to spregeldal. To je bilo namreč nemogoče spregledati, če stojiš vzporedno z linijo gola, saj ga igralci nikakor niso pokrivali. Dobro vemo, da ni šlo za milimetre, tako da je zadeva izjemno sumljiva. Posledic pa itak ne bo.
Ruaa 29.1.2017, 18:20 Prijavi komentar
miki, vedno napišem stvari povsem nepristransko. Če spremljaš moje komentarje lahko vidiš da pišem slabe stvari tudi o realu in ronaldu kot jih tudi za barco in messija, znam pa tudi vse pohvaliti. Če si spremljal lahko tudi vidiš da ob uspehih reala nisem komentiral nič tako da lahko tudi po tem sklepaš da nisem ravno strasten navijač reala. Iz tega komentarja pa edino zagovarjam samo to, da se po nepotrebnem oglašuje nekaj kot ne vem kako strašno napako, zaroto ali še kaj hujšega. Obenem pa dodajam za katere napake se lahko neposredno krivi sodnike in da se strinjam tako s tem da rabijo pomoč kot tudi s tem da so ob sodniških presojah vedno slabši namesto boljši. Je pa smešno to da ob kartonih, prekrških in penalih ter rokah in podobno ravno navijači barce ne rečejo ničesar, ker ravno te presoje gredo največkrat v prid barce. Kadar pa pride do take situacije kot danes pa je druga zgodba je pa nezaslišano, čeprav gre za precej težjo presojo kot pa pri zgoraj omenjenih situacijah. Sem pa povedal tudi da je današnji dogodek bil nepošten.
<< < | 1 | 2 | > >> Starejši naprej | Novejši naprej
OGLAŠEVANJE