Damjan Tratnik   5. avgust 2015
Solastnik Arsenala je velik optimist

Do popolnosti manjka en igralec

Drugi največji delničar Arsenala Ališer Usmanov meni, da so topničarji zgolj za enega vrhunskega igralca oddaljeni od tega, da bi imeli popolno moštvo.
SORODNE NOVICE
Gabriel se vrača v objem Marce...
18.8.2017 | Evropske lige
Tottenham potrdil Sanchezov pr...
18.8.2017 | Evropske lige
Pritegnila me je veličina Unit...
18.8.2017 | Evropske lige
Tottenham podira rekord
18.8.2017 | Evropske lige
Kupiti Arsenal, odpustiti Weng...
18.8.2017 | Evropske lige
Costa: Hočem samo Atletico!
17.8.2017 | Evropske lige
(foto: Getty Images)
Navijačem Arsenala je prva zmaga Arsena Wengerja nad Josejem Mourinhom vlila novo dozo optimizma pred pričetkom nove sezone, ki jo bodo topničarji slavnostno odprli v nedeljo proti West Ham Unitedu. Prihod Petra Čecha, odličen nastop Alexisa Sancheza na prvenstvu Copa America in precej izboljšana forma najdražjega igralca zasedbe Mesuta Ozila v drugi polovici lanske sezone so ustvarile zmes pričakovanj, med katerimi ni malo takšnih, ki Arsenal vidijo celo kot enega najresnejših izzivalcev aktualnega prvaka in prvega favorita za naslov Chelseaja. Optimizem v veliki meri z njimi deli tudi drugi največji lastnik kluba Ališer Usmanov, ki celo meni, da Arsenalu do tega, da bi imel moštvo za pohod na evropski prestol, manjka le še en velik igralec.

"Z izjemo enega igralnega mesta, ima Arsenal vse potrebno za uspešen boj v evropskih pokalih," je za CNN povedal ruski tajkun uzbekistanskega porekla, ki meni, da je Arsenal uspešno prestal zahtevno obdobje tranzicije ob selitvi na nov stadion.

"Arsene je bil v zelo, zelo težkem položaju, ker lastniki kluba niso želeli vložiti svojega denarja v izgradnjo novega stadiona. Zaradi tega je izgubil pet let, ki bi bila morda lahko najboljša v njegovi karieri. Realno je izgubil celo deset let. Če bi odločal jaz, bi Arsena zadržal dokler si bo to sam želel. Vsak klub je lahko srečen, da ima takšnega trenerja kot je Arsene Wenger."
Komentiraj
OBJAVI
Komentarji: 32
<< < | 1 | 2 | 3 | 4 | > >> Starejši naprej | Novejši naprej
footballfan 6.8.2015, 16:09 Prijavi komentar
Ko berem te komentarje vidim koliko nogometno nerazgledanih uporabnikov je tukaj, da o komentarjih 14 letnih otrok ne govorim.
mth213 6.8.2015, 15:51 Prijavi komentar
Chelsea15 Edina večja razlika med Arsenalom in Chelseajem je Mourinho. Terry je propadal preden se je Mourinho vrnil in če se to ne bi zgodilo bi sedaj že izginil iz nogometnega zemljevida. Pač vsi vidite kot izboljšavo ekipe samo od zunaj (beri: s transferji), ampak obstaja tudi notranje in Arsenal je napredoval to je dejstvo. In pa še enkrat bom potrdil, da vam je samo v imenih... Kako je lahko United ponovno v krogu z Realom, Barcelono? Prosim pojasni mi to? Terryja in Mertesackerja sem dal samo za primerjavo, da imata zelo podobne fizične atribute. In Chelsea je lani enostavno osvojil PL, zato ker so bili drugi tako slabi... Edino Arsenal bi bil zmožen konkurirat, če ne bi imel v prvem delu poškodbe. In pa če je Chelseajeva obramba vrhunska, zakaj je samo 4 gole manj dobila? Isto lahko rečem za napad, Chelseajev ima samo 2 gola več. In ekipa WC igralca Rooneya je imela 10 golov manj kot pa ekipa s povprečnim napadalcem. Razlika je bil Mourinho.
Chelsea15 6.8.2015, 15:22 Prijavi komentar
mth213 lol kako si sploh drzneš primerjati katerega koli obrambnega Arsenalovega igralca z Terryem.Terry bo šel v zgodovino kot eden najboljših vseh časov na svoji poziciji in tega mu nemore noben uzet podobno kot Adamsa pri Arsenalu ampak za mene še boljši.Ja je počasen ampak je igral že toliko tekem da to nadomešča z izkušnjami.Arsenalova obramba je celotna bolj boga,poglejte Cahilla in Terrya, oba počasna ampak oba bi dala glavo samo da nebi prejeli zadetka to je tisto kar manjka vsem drugim obrambam v PL.Poleg tega Arsenal se je okrepil samo s Cechom kar je velika okrepitev vendar glede na to kako enostavno je chelsea lani osvojil PL in to z ekipo katero se da še kar dosti izboljšati mi gre kar na smeh ko pomislim data mož govori o 1 igralcu.Realno rabi Arsenal vsaj 5-4 igralce da se postavi ob bok Realu,Barceloni,Chelsea,PSG in verjetno sedaj tudi United ponovno spada v ta krog.
slovenianGooner 6.8.2015, 13:18 Prijavi komentar
Mertesacker je igralec, za katerega vsi vedo očitno slabost, vendar to kompenzira s odličnim postavljanjem in odličnim predvidevanjem igre. Naredi veliko manj napak kot npr. Koscielny, vendar jih težje rešuje. Koscielny s svojo eksplozivnostjo in fizičnimi lastnostmi brez težav reši svoje napake, medtem ko so napake Per-a večinoma usodne. Zato njegova igra temelji na enostavnih podajah, brez kompliciranja, ipd. Mogoče se ne bi obnesel v kakem drugem klubu / postavi, ampak v Arsenal paše brez težav in je praktično eno z ekipo. Se pa strinjam glede Gabriela. Arsenal je odlično vložil v dva "mlada" štoperja oz med štoperji je sedaj nekaj let razlike. Per 30, Koscielny 29, Gabriel 24, Chambers 20. V roku 2-3 let se zamenja enega od Per in Koscielnya in počasi vpeljuje mlajša igralca.
mth213 6.8.2015, 12:38 Prijavi komentar
bollocks! osebno mislim, da bo Gabriel njegova zamenjava. Kadar je igral je vedno odigral več kot solidno... je pa podoben tip branilca kot Koscielny. Ampak glih zaradi tega, ker se Mertesacker ne zanaša na hitrost je lahko še dolgo! Poglej Terryja. Nasploh je pa Mertesacker igralec, ki najbolj skrbi (pri Arsenalu) za svoje zdravje in za pripravo na tekmo, zato pa je tako redko poškodovan.
bollocks! 6.8.2015, 12:31 Prijavi komentar
Mertesacker je počasen ampak kompenzira z višino, je pa res da dolgo več ne bo in bi Arsenal res rabu enga novga branilca, Schar bi bil super ampak je pravkar prestopu v BuLi. Mogoč kak Umtiti, Balanta, Romagnoli je perspektiven ampak vseeno močno precenjen, sem ga spremljal na zadnjih prijateljskih
mth213 6.8.2015, 12:09 Prijavi komentar
reddevils zato ga pa Koscielny dopolnjuje in drugi. Saj Terry je tudi počasen pa ga noben ne kritizira zaradi tega. Obadva vrhunsko bereta igro in se odlično postavljata. Mogoče imaš prav, da z Mertesackerjam ni pametno igrati z visoko postavljeno linijo, ampak to se naredi redko. Imel je lani slab prvi del sezone, ampak se je v drugem ponovno popravil.
reddevils 6.8.2015, 11:55 Prijavi komentar
mth213 meni pa se Mertesacker ne zdi popoln branilec za Arsenal. Ko Arsenal napada, stoji zelo visoko in potem hitri napadalci odbrzijo mimo njega:)
kingdomman87 6.8.2015, 11:13 Prijavi komentar
Ali pa napadalec Lacazzet vezni Reus obramba Garay
kingdomman87 6.8.2015, 11:10 Prijavi komentar
Napadalec Benzema vezni igralec Ceryshev obrambni igralec Romangolli
<< < | 1 | 2 | 3 | 4 | > >> Starejši naprej | Novejši naprej
OGLAŠEVANJE